Film-/Serienzitate

Alles, das nicht in andere Foren passt, passt mit aller Garantie hier hin!

Moderatoren: Schlaf, Morgenstern, BarbaPeder, Schwermetall Forumsmoderatoren

Benutzeravatar
HATEPLOW
Heuchler
Beiträge: 46
Registriert: 09.04.2004, 19:30
Wohnort: MORGUE

Beitrag von HATEPLOW »

"Ich traue niemanden der 5 Tage am Stück blutet ohne zu sterben"

Mr.Garrison, South Park.
Benutzeravatar
Aquifel
Papst
Beiträge: 1624
Registriert: 24.12.2003, 11:28
Wohnort: Celle

Beitrag von Aquifel »

HATEPLOW hat geschrieben:"Ich traue niemanden der 5 Tage am Stück blutet ohne zu sterben"

Mr.Garrison, South Park.
"I just don't trust anything, that bleeds fpr five days and doesn't die"

Tut mir Leid aber ich mag die Serie plus den Film nur in Englisch :wink:

Da fällt mir gleich die 3. Folge der achten Staffel ein ("The Passion of the Jew")

Mal ein paar Cartmanzitate :


[Cartman's house, his bedroom. Cartman's on his knees]
Cartman: I want to thank you for all the blessings you have brought me. You have shown me the way so many times in the past and... now you are making all my dreams come true. You give me strength when there is doubt, and I praise you for all you have done. [a shot of Mel Gibson's poster, without the "Braveheart" on it.] Only you, Mel Gibson, have had the wisdom and the courage to show the world the truth. From this day forward I will dedicate my life to making sure your film is seen by everyone. I will organize the masses so that we may do thy bidding. Hail Mel Gibson. Amen.



[the phone rings. Cartman answers.]
Cartman: Mel Gibson's The Passion Fan Club.
Stan: Hi, uh, my friend and I just went to see The Passion
Cartman: Uh huh, and so you want to join the fan club now. Our first meeting is at 5:30 p.m.
Stan: Nonono, no, we want our money back.
Cartman: What?
Stan: We think the movie sucked and we want Mel Gibson to give us back our eighteen dollars. Do you know how we can get in touch with him?
Cartman: You thought it sucked? Sir, apparently, you don't understand what Mel Gibson was trying to do! He was trying to express, through cinema, the horror and filthiness of the common Jew. It has made people the world over open their eyes.
Stan: Look, kid, we just thought it was a bad movie, so tell us how to get in touch with Mel Gibson so we can get our money back!
Cartman: If I knew where Mel Gibson was, I'd be down on the floor licking his balls at this very moment, sir. All I know is he lives somewhere in Malibu. Now stop wasting me and Mel Gibson's time, you little wussy prick.
Stan: Hey, don't take that tone with me, kid! I'll kick your ass!
Cartman: Ohoh yeah?! I'd like to see you try, asshole! I'm like six feet tall!
Stan: I don't care! You sound like a little bitch to me!
Cartman: Bitch?! Don't call me bitch! I'll pop your fuckin' head open!
Stan: Yeah?! You wanna bring it, you little pussy?!
Cartman: I already brought it, bitch! I brought it, set it down on the table and opened it, bitch!
Stan: [in recognition] Wait a minute. Cartman?! [realizing he's been recognized, Cartman is speechless]
Cartman: Eup. [hangs up and skulks away]
Stan: [packing] Come on, Kenny, we're going to Malibu!
Kenny: (Malibu? But how?)
Stan: We'll take the bus! Look, this isn't about the eighteen dollars ticket money anymore. This is about being able to hold bad filmmakers responsible! [He leads Kenny out of his room] This is just like when we got our money back for BASEketball!



Ah hello everyone. Achtung. [the last few standing people take their seats] My name is Eric Cartman and I'm the President of the Mel Gibson Fan Club. [applause] Ah thank you, thank you. I'm happy to see that all of you.were affected by The Passion like I was. Now, we all know why we're here, and I believe we all what needs to be done.
Woman 2: [in pink dress] We sure do. [the crowd voices its approval]
Cartman: But, I think it's best we don't talk out loud about it until we have most of them on the trains heading to the camps. [the guests fall silent]
Elise: [in orange blouse] Wha, what does that mean, sweetie?
Jack: I'm not sure, but-uh. [stands up] Folks, I just wanna interrupt for a second and say how remarkable it is that this little boy brought us all together. The Passion is causing a revolution of spirituality, and we owe Mel Gibson and this little boy our thanks. [the crowd voices its approval]
Cartman: [bows a few times] Thank you, thank you very much. Now, in order to do what we [his face turns ugly] all know needs to be done, we are first going to need more support. I think we should all go out and take at least one other person to see The Passion.
Man 2: Oh, what a great idea! We each make it our responsibility to convert one more person!
Guests: Heheh great! Yeah! Great idea.
Cartman: Yes, and then we can begin the cleansing, if you know what I mean.
Shlomo: We sure do!
Guests: Yeah. All right. Woohoo!


Cartman: One month ago today, this amazing film opened in theaters. And now, we proud few gathere here as a people brought together by its message! [some applause] Fellow fans of Mel Gibson, our numbers have grown and now, together, we have the power to change the world! [the crowd applauds] Now I believe we should take to the streets and march in unwavering support of this important movie!
Shlomo: What a great idea!
Man 3: It'll be like a parade!
Man 4: Good idea!
Cartman: And as we march for The Pasion we should also voice our support! So, when I say "Es ist Zeit für sauberen," you all chant back "Wir müssen die Juden ausrotten."
Elise: Well, what does that mean, dear?
Jack: Oh, I think it's Aramaic. You know, like in the movie.
Shlomo: Ooo, Aramaic. Cool.
Townsfolk: Neato! That'll be awesome. Great!
Jack: What was our Aramaic line again?
Cartman: [pounds the table a few times] Wir müssen die Juden ausrotten!! [his hair gets meesed up from the impacts]
Townsfolk: [repeats, gaining confidence with each syllable] Wir müssen die Juden ausrotten.
Cartman: Es ist Zeit für Rache!
Townsfolk: Wir müssen die Juden ausrotten.
Elise: Oh huh, this is fun! [smiles]
Cartman: [picks a mark in front of the crowd] All right, everyone! Forward, march! [they all move forward] Es ist Zeit für Rache!
Townsfolk: Wir müssen die Juden ausrotten.
Cartman: Es ist Zeit für Rache!
Townsfolk: Wir müssen die Juden ausrotten.
Cartman: Nice.


Cartman: Mel! Gibson! [brightens and approaches him, then grovels at his feet] Oh mein Savior! Mein Führer! You're actually here! Mr. Gibson, I have assembled the masses! We are ready to do thy bidding! [grovels some more] Have I been a good boy, Mr. Gibson?!


Cartman: Aw, aw, no, come on, people, we're so close to completing my final solution!

Alles wa sin Deutsch ist, wird sehr ulkig ausgesprochen. "Wihr muhßen die Djuhden ausrohten" :ugly2:
Benutzeravatar
Död Ase
Bischof
Beiträge: 632
Registriert: 14.02.2004, 20:25
Wohnort: Explosivster Ort der Schweiz, Steffisburg
Kontaktdaten:

Beitrag von Död Ase »

Aquifel hat geschrieben:
Transversale hat geschrieben:"Seid ihr die judäische Volksfront?"
"Wir sind die Volksfront von Judäa". Die "Otternasen" sind auch gut :D
ich finde es der hammer wie sie sich dann gegenseitig abmurcksen :wink:
ihr meint doch "das leben des bryan" oder?
Benutzeravatar
Orgetorix Jowanko
Mönch
Beiträge: 327
Registriert: 15.11.2003, 10:33
Wohnort: Helvetia, nähe Winti

Beitrag von Orgetorix Jowanko »

"AU JAAAA!"
Faxe in "Wickie und die starken Männer: Der Wettlauf"


Blodhemn Raaaa! :twisted:
Benutzeravatar
Död Ase
Bischof
Beiträge: 632
Registriert: 14.02.2004, 20:25
Wohnort: Explosivster Ort der Schweiz, Steffisburg
Kontaktdaten:

Beitrag von Död Ase »

Artus: ihr guten leute, ich bitte euch, ich habe es eilig. welcher ritter wohnt dort in der burg?
Alte Frau: da wohnt niemand.
Artus: aber wer ist dann euer herr?
Alte Frau: wir haben keinen herrn.
Artus: was?
Dennis: ich habs euch doch gesagt, wir sind eine anarchosyndikalistische kommune, und jeder von uns fungiert abwechselnd als eine art exekutivbevollmächtigter der woche.
Artus: ja...
Dennis: aber alle entscheidungen des bevollmächtigten...
Artus: ja, ich verstehe...
Dennis: ...müssen von der zweiwöchentlichen vollversammlung bestätigt werden, mit einfacher mehrheit bei rein internen angelegenheiten...
Artus: schweig.
Dennis: ...aber mit zweidrittel-mehrheit...
Artus: schweig! ich befehle dir, den mund zu halten!
Alte Frau: befehlen, wie? was glaubt er eigentlich, wer er ist?
Artus: ich bin euer könig.
Alte Frau: also, ich habe euch nicht gewählt.
Artus: könige werden nicht gewählt
Alte Frau: und wie seid ihr dann könig geworden?
Artus: die dame des sees, deren arm in feinste seide gehüllt war, hob das schwert excalibur aus den tiefen des wassers empor, um kundzutun, dass ich, artus, durch göttliche versehung bestimt sei, excalibur zu tragen...
darum bin ich euer könig.
Dennis: hört mal, komische frauen die rücklings in teichen liegen und schwerter austeilen - das ist doch keine basis für ein regierungssystem. die höchste exekutivgewalt muss einem mandat der massen entspringen und nicht irgendeiner verlogenen wasserzeremonie.
Artus: SCHWEIGT STILL!!!
Dennis: ihr könnt doch nicht die höchste exekutivgewalt beanspruchen, nur weil eine dahergelaufene wasserhure mit schwertern nach euch wirft.
Artus: halt den mund!
Dennis: ich meine, wenn ich nun durch die gegend laufen und behaupten würde, ich sei der grosse herrscher, weil mir irgend eine wässerige schlampe einen säbel hinterhergeschmissen hätte - die leute würden doch mit der zwangsjacke kommen.
Artus: er packt ihn am kragen halts maul, hörst du? halt dein maul!
Dennis: aha! jetzt lernen wir die gewalt kennen, auf die sich das system stützt.
Artus: halt's maul!
weitere bauern erscheinen und beobachten das geschehen
Dennis: kommt und seht die gewalt auf die sich das system stützt. hilfe, hilfe ich werde unterdrückt!
Artus: scheissbauer! er will weiterreiten
Dennis: ohooo! jetzt hat er sich verraten! habt ihr das gehört?
Artus: los jetzt, patsy (patsy ist sein diener)
Dennis: sagt zu den bauern habt ihr alle gesehen wie er mich unterdrückt habt? habt ihrs gesehen? habt ihrs gesehen?


hehe, bin ein grosser monty python fan...
Benutzeravatar
Aquifel
Papst
Beiträge: 1624
Registriert: 24.12.2003, 11:28
Wohnort: Celle

Beitrag von Aquifel »

Die Pythons sind auch genial :D

"Was haben die Römer je für uns getan?" :ugly2:
Benutzeravatar
Död Ase
Bischof
Beiträge: 632
Registriert: 14.02.2004, 20:25
Wohnort: Explosivster Ort der Schweiz, Steffisburg
Kontaktdaten:

Beitrag von Död Ase »

hast du die flying curcus folge mit dem lustigsten witz der welt gsehen?
Benutzeravatar
Aquifel
Papst
Beiträge: 1624
Registriert: 24.12.2003, 11:28
Wohnort: Celle

Beitrag von Aquifel »

Död Ase hat geschrieben:hast du die flying curcus folge mit dem lustigsten witz der welt gsehen?
Flying Circus hab ich bisher nur ganz selten gesehen.
Benutzeravatar
Död Ase
Bischof
Beiträge: 632
Registriert: 14.02.2004, 20:25
Wohnort: Explosivster Ort der Schweiz, Steffisburg
Kontaktdaten:

Beitrag von Död Ase »

das musst du dir unbedingt mal ansehen (wenns mal auf einem sender kommen sollte), wirklich der hammer!
Benutzeravatar
Aquifel
Papst
Beiträge: 1624
Registriert: 24.12.2003, 11:28
Wohnort: Celle

Beitrag von Aquifel »

Ich spare erstmal auf die Black Adder Box aus Amerika. Alle Black Adder Folgen drauf :D
Benutzeravatar
Död Ase
Bischof
Beiträge: 632
Registriert: 14.02.2004, 20:25
Wohnort: Explosivster Ort der Schweiz, Steffisburg
Kontaktdaten:

Beitrag von Död Ase »

Black Adder, das ist doch diese serie mit rowan atkinson, oder?
Benutzeravatar
Aquifel
Papst
Beiträge: 1624
Registriert: 24.12.2003, 11:28
Wohnort: Celle

Beitrag von Aquifel »

Död Ase hat geschrieben:Black Adder, das ist doch diese serie mit rowan atkinson, oder?
Genau die.

King Richard IV: As the good Lord said, "Love thy neighbour as thyself, unless he's Turkish, in which case, kill the bastard!"
Benutzeravatar
Död Ase
Bischof
Beiträge: 632
Registriert: 14.02.2004, 20:25
Wohnort: Explosivster Ort der Schweiz, Steffisburg
Kontaktdaten:

Beitrag von Död Ase »

black adder ist wirklich cool, hab nicht gerade sehr viele folgen gesehen, aber was ich sah war irklich zum todlachen.
Antworten