Schwermetall • ABLÄHNIG VOM CHRISCHTETUM
Seite 1 von 1

ABLÄHNIG VOM CHRISCHTETUM

Verfasst: 16.02.2014, 19:53
von Graf von Hirilorn
Aso für miich isch das es umdrüllts Chrüütz. Daaa... dasch für miich Ablähnig vom Chrischtetum!

Und was isch für Eu das?

Verfasst: 16.02.2014, 19:56
von Imperial Warcry
Aso für mich gits keis Christetum, denn de Satan isch für mich wie de Gott, also de Gott gits gar nöd. Für mich.

Verfasst: 16.02.2014, 20:00
von Graf von Hirilorn
Jo, weiss doch au nööd!

Verfasst: 16.02.2014, 20:07
von Bernard Gui
"Und Satan isch di Gott?"
-"Ja klar"

"Werum hesch du dich Satan zuegwändet und nid Gott?"
-"Will ich glaube, es git NURR EIN GOTT UND DA'SCH SATAN"

Verfasst: 17.02.2014, 10:12
von Tuhka
*verteilt Gottes Wort in de Forums Briefkäste, hofft uf d'erlüchtig vu allne Mitglieder*

Bild

Verfasst: 17.02.2014, 11:38
von Graf von Hirilorn
Aso wenn jetz so zu Biischpiil... aso die verteiled aus so Fleier und so. Und dasch eifach scheisse. Will es isch jo nöd vo Gott. Aso Gott gits nööd.

"Und was dänn?"

Jo dr Satan hald.

"Worum?"

Weisi au nöd.

Verfasst: 27.02.2014, 08:20
von Dr.Gonzo
Also für mii isch die Ultimativi ablähnig vom Chriistetum, we i ir ungerfüerig, am Banhof aube so umdrääiti chrüüz häere Spreyä. De werde all die Christe wo uf e Zug müend jede morge mit mire ablähnig konfrontiert!

Häil Satan!

*Macht zäme mit em Guien e schwaarzi mäss, wo si drin em Satan ihri Seele Verchouffe *

Verfasst: 27.02.2014, 09:14
von Imperial Warcry
"Da wurde ja im drei...vie....fuffzehnte Jahrhundert ja Leute gekreuzischt, vo de Chrischte halt, weil sie meined, sie sigged die beschte."

Verfasst: 27.02.2014, 09:54
von Eiswalzer
"Mir wär's scho lieber, wenn Ihr bitzli laisere Musik häre detät. Weil, also I bi halt evangälisch, halt".

Verfasst: 27.02.2014, 09:55
von Bernard Gui
Aber ich bi... BEDROHT worde vo eu will ich so blasphemisch bin! Mitem Tod bedroht! Und das nännt sich denn Chrischte!!!

Verfasst: 27.02.2014, 13:56
von Imperial Warcry
Isch trag ja auch a Pentragram...

Verfasst: 27.02.2014, 14:48
von Bernard Gui
"Beim Blägg Mettl fasziniert mich so am meisten so die Patronengurte, die extremen T-Shirts weil es halt so gegen die Norm des Normalen spricht, so "Antichrist" und umgedrehte Kreuze, so in die Richtung. Na, das ist halt ziemlich was anstössiges für die Normalbevölkerung, so in die Richtung..."

Verfasst: 27.02.2014, 15:07
von rübezahl

Verfasst: 27.02.2014, 18:31
von Tuhka
*verteilt mehr Flyer*

Bild